Torsdag

2009-10-01|14:34:53
Ar inne pa min andra dag har i London. Allt flyter pa jattebra och jag stortrivs hos familjen. Fick vara sjalv med bebis hela formiddagen. Som tur ar sa ar bebisen jattesnall och skriker inte mycket. Jag borjade ocksa att forbereda maten, sa jag skulle skala massor av morotter och massa lokar, allt ar lite forvirrande, eftersom de har tva kok och jag maste laga kottratter i ett kok och mjolkratter i ett annat och sen ar det olika tallrikar, bestik, stekpannor och kastruller till de olika koken. Men an sa lange har jag inte gjort fel. Good girl! Sen vid halv 11 ungefar fick jag fritid och har fortfarande fritid tills klockan 3(engelsk tid). Sen blir det att hamta barnen pa skolan. Nu pa min fritid sa skulle jag vara duktig och aka buss sjalv till affarerna. Gick av pa ett stalle som jag trodde var ratt och dar yrade jag runt i en timme ungefar. Tyckte inte att det fanns sa mycket affarer dar jag hamnade sa jag akte hem igen. Berattade for mamman vart jag gick av och sa klart sa hade jag gatt av for tidigt. Haha typiskt. Hon lovade att ta dit mig en annan dag istallet. Jag har ju nagra manader pa mig att se hela London ;) Och jag ber om ursakt for jag har fortfarande inte fixat en sladd till kameran sa jag kan lagga over bilderna till datorn, sorry:P Men jag lovar att det kommer :) Jag forsoker komma pa bra latar att lyssna pa men det star helt stilla i mitt lilla huvud. Kan ni hjalpa mig och skriva ner nagra bra latar jag kan lyssna pa, sa vore det as bra :) Just nu skiftar det bara mellan Lady gaga - Love game och Katy Perry - Thinking of you. Och det blir lite uttjatat, tyvarr! Menmen, nu ska jag ta mig en tupplur innan det ar dags att hamta barnen. Hoppas ni mar bra dar hemma! Ha det bast sa skriver jag mer senare!

Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test