tisdag; ursakta forseningar!

2009-10-13|23:47:44
Hejhej!
Forlat att jag inte har skrivit foran nu, men har inte kunnat logga in pa bloggen, ingen aning varfor:S Helknappt! Men jaja, nu ar jag inne sa tankte beratta lite om vad som hant sen senast :) I lordags kvall var jag ju ute som sagt och det var kanonkul!(Y) Jag traffade massor utav nya tjejkompisar som var ur trevliga och partypinglor, alltid ett plus! :D Forst var vi pa en irlandsk pub, vilket var mycket mysigt och dar blev det tjota skit och dricka gott :) Efter nagra timmar spenderande (och nagra lappar fattigare) pa den irlandska puben drog vi vidare till en nattklubb. MEN, den vi skulle till (kommer inte ihag nagra namn) var stangd :S sa vi knalla vidare, men hittade inget som lockade. Tillslut hade vi gatt omkring i mer an en timme och inte hittat nagot. Alla borjade nyktra till och vi borjade tappa suget for att ga ut. Tillslut hamnade vi pa en nattklubb, som tyvarr inte var sa rolig som jag hade hoppats pa. Jag tog inget mer att dricka for det kandes ovart. Sa jag och en tjej till drog till Mcdonalds for lite natta/fyllemat. Sen drog vi tillbaka till nattklubben. Dar stannade vi till 3 tills det stangde. Darefter skulle vi hitta hem. Japp, da var det, eller ja, hur var det. Vart sjutton ska vi? Vilket hall kom vi ifran? Hahaha, vi gick en bit och efter en stund fragade vi om vagen. Japp, vi hade gatt at fel hall! Bara att vanda igen for att ga tillbaka. (Y) Tillslut hittade vi vara bussar. Vi var bara tre tjejer som skulle aka ivag da. Och vi alla tre akte olika bussar, roligt att aka sjalv! Nar vi gick pa bussen tror jag vi var vid piccadilly circus. Inte helt saker, men har for mig att en av tjejerna sa det. :P haha Efter en lang tur i bussen till Golders green var det dags att stiga av. Och vanta pa nasta buss. Jag vantade i ar kandes det som innan bussen kom. Eller egentligen var det 25 minuter, men nar man ar trott och man bara vill hem till sangen sa kanns det som ar. Nar jag val kom hem till sangen var klockan 20 i 5 pa morgon. Yeeey. Dags att sova tankte jag. Sov i kanske en timme sen vaknade bebis faan vagg i vagg med mitt rum. (Y) Roooligt att hora bebisens vackra melodi nar man har varldens huvudvark. Det var bara att forsoka somna om. Sov lite halft till klockan 1. Men var anda helt sjukt trott hela den dagen.

Nu var det sondag. Agenturen hade anordnat ett sa kallat tea party denna dag, klockan 16.00 skulle vi vara dar. Efter min uppstigning vid ett gick jag halft dod ner for trappan, ner till koket for att ta mig nagot att ata. At lite toast och sen upp igen for att ta mig ett bad. Lag halv dod i badet och efter det vaknade jag till lite grann. Pakladd och klar for att ga pa teaparty, japp! Tog bussen 102 med Jessica som ocksa skulle dit. Vi hade inte forvantat oss nagot, vi tankte att ingen skulle komma. Och ratt hade vi visst. Det blev vi tva och en till tjej, LYCKAT TEA PARTY! Drog jag dit for att traffa EN ny tjej? Jag gillade henne inte ens:S Vi var TVUGNA att ga pa teapartyt for att traffa lite nya manniskor. Och vi traffa en, EN?! vad faan. Jag hade ju redan lart kanna massa tjejer. Men vilken flopp. Sjukt trakigt var det iaf. Men jaja, Efter tea partyt varvi typ tvugna att umgas med varandra, och den nya tjejen fyllde ar den dagen. Sa man kande sig ju nastan tvugnen att hanga pa. Vi drog till Hampstead for att ata nagot gott. God var ju iaf maten som tur var. Efter det sa bade jag och jessica att vi var trott och ville hem och sova. Vilket vi faktiskt ville. For bade jag och hon hade varit ute sent pa lordagen. Vi drog hem och sen sov jag typ nar jag kom hem. SKOONT!

Och igar var det mandag. Da hade jag sovmorgon, guud sa skont. Borjade inte foran klockan halv 1. Och jobbade sedan till halv 8 pa kvallen. Hande inte sa mycket den dagen. Jag jobbade och sov i princip :) Idag akte jag till Camden town for att traffa Julia Bjarkhed fran Falkoping. Vi tog oss en fika pa starbucks och tjotade en massa skit :) Mycket trevligt var det! Resten av dagen har jag typ jobbat och tagit det lugnt. Imorgon blir det jobba och sen pa kvallen ska jag sitta barnvakt :) Och pa TORSDAG KOMMER JAG HEM TILL SVERIGE :D
Godnatt och drom sott!

Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test