sviiiiiin kallt.

2009-10-03|20:53:12
Nu sitter jag har i mitt rum, frusen och trott som tusan. Har de ingen varme har eller:S Jag fryser fasen ihjal! Men ialla fall. Om jag nu ska beratta om vad jag gjorde pa Brent Cross :P Jag ju som sagt omkring dar i flera timmar, och tankte. Trakigt att vara har sjalv. Jag vill lara kanna lite folk. (Och egentligen ville jag ga ut nu ikvall, men blir inget med det). Men som sagt jag ville lara kanna lite manniskor. Sa jag gick fram till tva tjejer som sag ut att vara partybrudar, och i min alder. Sa jag fragade hur gamla de var och vad de skulle gora ikv och att jag var ny i landet och allt det dar. De svarade pa mina fragor och sen kom den hemska pinsamma tystnade :S Vad skulle jag saga nu ? INGEN JAVLA ANING! Sa jag sa: Okej, ni behover inte sta kvar har om ni inte vill... (pinsam tystnad igen). Okej sa de och gick vidare:S Hemskt, vad holl jag pa med? Jag gor aldrig om det igen! Nar de gick ivag sa sma pratade de och formodligen skrattade at mig som stod kvar och sag ut som en idiot. Usch, det var hemskt! Forsokte tanka pa annat, sa jag fortsatte mitt fonster shoppande och kom in i en aaaaas cool kladaffar. (som jag inte var inne i igar, for jag trodde det var en restaurang:S) Men det visade sig ju att vara en kladaffar :) Jag gick in och det var inte sa ljust dar inne men det gjorde affaren annu coolare. Kladerna var ursnygga och det var en haftig miljo :) Sen var jag inne i en annan affar som hade hur mycket snygga klanningar som helst. Och jag sager bara: LINDA KOM HIT NU! Du kommer alska den affaren! :) Sa har min dag sett ut i stora drag :)

Forlat ar for trott for att komma pa nat kul att skriva. Det ar barn skrik over allt och min rygg gor ont och jag ar jattetrott. Jag kanner bara for att ga i ide! Det hade suttit fint nu :)
Ska nog ga och ta mig nat att ata, for min mage borjar prata med mig!
Men ha en jattebra lordags kvall, sa hors vi imorgon igen :)
Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer
Postat av: Linda F

Tycker det var coolt av dig som våga gå fram till dem! :) Grymt! Men kanske bättre lycka nästa gång. ååå Jag vill komma dit nu!! När jag kommer ner sen, runt nyår, då måste du ta med mig till alla coola butiker! Lova det ;) Kramar till söt!

2009-10-05 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test