Onsdag - right here in London

2009-10-28|13:10:55
Hejsan!
Jag ar for tillfallet ledig men borjar jobba klockan 2 igen (engelsktid). I helgen var jag helt sjalv i huset. Familjen var i nagonstans i norra England. Riktigt skont att kunna sova ut for en gangs skull:) I fredags var jag och nagra tjejer ute i Camden town och festade. Det blev lite forfest har eftersom jag var sjalv. Dumma som vi var sa stannade vi lite for lange hemma hos mig sa vi missade tunnelbanan och fick ta bussen istallet. Men det tog ju mkt langre tid. Val i Camden town gick vi till Koko vilket ocksa tog tid for vi visste inte vart det lag. Kommer inte ihag hur lange vi stannade dar men vi var dar ett tag iaf. Det var en as cool lokal med flera olika vaningar. eller Det var botten vaningen och sen var det liksom balkonger typ hogre och hogre upp:) Det blev en fika med Tone i fredags pa dagen ocksa och sen sa kakade vi i camden town i sondags kvall, riktigt mysigt. Nu pa fredag sa blir det nog nagra museum med familjen. Ska bli riktigt kul. har ju inte varit runt sa mycket och kollat pa sant an. Men det ska bli kul:) ska ta lite bilder da ocksa! Nu ska jag vila mig lite innan jag borjar igen.

puss

Kommentarer
Postat av: Linda Forsell

Låter som en bra helg:) Du får skriva mer här på bloggen:) Det är jättekul att läsa om vad du gör osv.

Saknar dig! Längtar tills du kommer hem. puss&kram

2009-10-29 @ 11:32:35
Postat av: maja

snygg blogg!

2010-11-19 @ 22:46:01
URL: http://majajakobsson.blogg.se/
Postat av: mathilda

fin blogg och cool header! :)

2012-01-13 @ 23:01:29
URL: http://mathildawindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test