Next: Oxford street!

2009-10-07|00:24:38
Hejhej!
Blir en snabbis har idag, orkar inte skriva sa mycket. Klockan har blivit mycket och jag ar troooott! Idag har det varit som vanligt i stort sett. Stadat, dukat, tagit hand om bebis, tittat pa engelska barnprogram! (Y) Efter morgonpasset bestamde jag mig for att aka ivag en tur. Sa nasta stopp blev Oxford street. Vilket var valdigt lyckat. Hur manga roliga affarer som helst att ga in i. Speciellt Primark. Den var hur stor som helst och hade billiga snygga klader! Dar kopte jag en ny bh dar man kan ta av banden, 3 par trosor och ett par leggins :) Sen var det en butik precis bredvid. Dar fanns det ocksa hur mycket klader som helst. Dar kopte jag en dress kallar jag det fran och med nu :P for vet inte vad man kallar det :P Den var skit snygg tyckte jag iaf :D Blir torsdags (15 oktober) kvallens outfit tror ja :D Efter flera timmar dar var det dags att ta sig hemat igen. Klockan var 2 och jag skulle bara hitta platsen dar 82 bussen gar fran. Men sa klart sa kunde jag inte hitta den nagonstans, jag sprang runt som en galning pa Oxford street, men fann den ingenstans. Tillslut nar klockan hunnit bli 5 i halv 3 hittade jag bussen. Men bussen tar typ 30 minuter till golders green och darifran ska jag sedan ta mig till Eastholm (dar jag bor). Och det skulle jag verkligen inte hinna. Eftersom jag borjar vid 3 igen. Bara att ta fram telefonen och ringa att jag blir forsenad. Trodde inte det skulle bli sa mycket. Men nar vi val kom till Golder green sa hade det hant en olika dar. Precis dar min buss skulle ga fran. (Y) Jag sprang aven runt dar som en galning for att hitta vagen dar bussen skulle aka omvag. Hittade tillslut bussen. Och vi fick aka runt hela skiten, sa det tog as lang tid. Slutade med att jag var hemma vid 20 over 3. Som tur var bara 20 minuter sen. Fast Kandes anda jatte dumt. Men jobbade lite langre ikvall, som tur var :) Efter turen till Oxford street blev det stadning igen, leka med barn och toka barn efter deras bad. Har varit en riktigt bra dag idag, forutom forseningen! :) Imorgon blir det jobb som vanligt, men efter morgonpasset ska jag traffa 3 svenska flickor, yeey! (Y) Behover prata av mig lite pa svenska kanner jag. Jag borjar tillochmed tanka pa engelska nu! Forvirrande detta. Vi hors imorgon, Godnatt och Sov gott!

Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test