Muswell Hill !

2009-10-07|23:20:37
Hej och god kvall!
Som den vanliga vardagen borjar, ga upp klockan 07.15 sen klader pa, ner for frukost och sen borja jobba klockan 08.00. Jobbade till 10.00 sen var det dags for en harlig dusch och efter det bar det av till market place typ 400 meter harifran. Dar vantade jag in Jessica som jag skulle mota klockan 11.00.  Nar hon kom tog vi 102 bussen till Muswell Hill. Annu ett nytt stalle. (Y) Dar motte vi sedan Josefin. Vi tog oss en promenad genom stan och gick sedan in pa cafeet Costa. Tog en smorgas och en juice, sen satt vi och tjatade massa skit och larde kanna varandra. Riktigt trevligt. Harligt att antligen traffa lite svenska manniskor har:) Vi bestamde att vi skulle kolla pa bio tillsammans nu ikv, jag trodde jag kunde. Men blev inget med det utan jag skulle vara barnvakt!(Y) Trakigt, for det hade varit kul att ga pa bio. Efter varat langa fika break tog vi en promenad till Josefins hem. Hon visade runt oss och det var jatte fint hus! Ljust och oppet! Efter rundturen dar drog jag och jessica oss tillbaka till vara hem. Jag gick for att hamta Sam i sporegnet, KUL! Jag ahde redan glomt av att jag inte skulle ta med mig Joe, for att han skulle till en kompis. Sa jag och Sam stod i sporegnet i kanske 20 minuter, annu mera KUL! Da plingade en klocka i huvudet, fan vi ska inte hamta honom. Gick/sprang hem fran skolan med Sam. Men han ar typ varldens segaste barn, sa jag fick i princip dra honom hem:S Nar vi kom hem lat jag honom titta pa tv en stund medans jag toastade en macka och bredde pa lite honung pa. Efter mackan blev det plommon i mangder. Han ar ett plommonster! Han ater plomman varje minut kanns det som. Eftersom han inte fick titta pa tv mer, bestamde jag att vi skulle spela ett spel. Han valde monopol for barn. Vi spelade sa klart enligt hans regler, vilket inte var de ratta. Men det funkade fint anda. Och han forsokte lura mig flera ganger men det gick jag inte pa, for jag ar smart jag! Blev tva omgangar monopol pa hans vis sen orkade inte jag mer. Da hade Saras mamma kommit hem med jakob och isaac. (Sara var tvungen att gora nagot pa jobbet idag, det var darfor jag var tvungen att vara barnvakt) Nar de val var hemma borjade vi med maten. We're having PASTA! Sara sa att det blir enklast sa, och sa fick det bli. Nar maten var klar kom Al hem och hjalpte till med att mata bebisen och tog hand om honom. Men Jakob var valdigt envis idag, sa han at nastan ingenting. Blev nastan laggdags direkt. Sen kom Saras yngsta syster hit med en ballong till Al som fyller ar imorgon. ( Saras syster jobbar i en party affar, sa igar kom hon hit med massa ballonger som barnen alskade!:) )Nar sedan alla hade akt forutom jag och Al och barnen sa var det dags for laggdags, Pyjamasarna pa och tandborstning. Sen fick jag lasa saga for Isaac och en annan saga for Sam. Men nar jag laste for Sam fick han ratta mig hela tiden for jag laste fel. Bravo Evelina, en 5 aring som rattar min hoglasning! (Y) Sen gick de och la sig. Och klockan kvart over 9 akte Al till fotbollstraning, da borjade min barnvaktning. Och jag ska saga er att et ar valdigt svart att sitta barnvakt till 4 sovande barn, Inte ;) Eller ja, 3 sovande. Den aldsta kunde inte sova. Han var sa nervos for att bli lamnad sjalv med mig. De har inte blivit lamnade sjalv med nagon annan pa ett halv ar nu. Eftersom Sara fick Jakob. Nu har iaf Sara kommit hem och nu ska jag sova.
Godnatt!


Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test