Lordag.

2009-10-03|18:44:11
Heejheej!
Idag blev det en tripp till Brent cross igen. Eftersom jag fick betala for mycket for min ipod suffle igar, sa fick jag pengar tillbaka. Yeey :) Har gatt omkring dar sen typ 11 imorse och kom hem for typ 10 mintuer sen, och direkt nar jag kom innan for dorren skulle Isaac visa mig hans brandbil. Beautiful, sa jag och satt mig ner i en fotolj och somnade nastan. Ar as trott nu och vill bara ga och lagga mig och sova. Men forst blir det ett harligt varmt bad med badsalt fran doda havet :) NICE! Inhandlade tva saker till idag:) ett par leggins och ett par benvarmare:) Ar for trott for att skriva nu, sa jag berattar senare om dagen. For jag skamde ut mig nar jag var pa Brent Cross. :S :P Det var sa pinsamt, men tar det sen efter mitt bad och en timmes vila :)
Vad hander hemma idag da? Nagon fest?
Och mer musik forslag tack! Och tack Linda for dina, skont med lite andra latar! :)

Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer
Postat av: Linda F

Det var så lite så;) säg till när du tröttnat på dem :P vad nice det verkar va! vill komma dit och shoppa med dig:D

2009-10-05 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test