Good night children!

2009-10-01|21:37:21
Alla barnen har lagt sig och det ar nu min tur att fa slappna av. Eller inte, Isaac (3aringen) skriker:
"Turn the lights on, i want to read the last book!" (Sen trycker han pa en knapp sa det borjar spela en sang.)
Och jag kan hora fran det andra sovrummet:
"Stop it! Stop push the button!"
Barn ar ju bara for sota! ;) Idag blir det sangen tidigare sa jag far sova ut ordentligt. Borjar jobba klockan 8 (engelsk tid) imorgon bitti igen. Okej, lite som har hant idag. Hmmm, inte sa jatte mycket; har stadat upp efter middagen, diskat, sopat, torkat bordet osv. Sen tagit ur tvatten fran torktumlaren och vikt lite tvatt. Sen har jag tagit hand om bebisen, bytt bloja (och det ska jag saga er att det ar inte det lattaste nar ungen rullar runt hela tiden :S :P) Och nar jag var ledig tidigare forut sa tog jag mig ett skumbad med lavendel doft, saaaa harligt! :) Jag har ocksa spelat fotboll med de tva aldsta. Den aldsta sa da att jag inte var bra pa fotboll. Men inte sa konstigt, jag vill ju inte sparka av dem benen eller skjuta ivag bollen till grannen och sa ar det inte sa latt att springa runt med en bebis i famnen som glider ner hela tiden! Men jag finta av dem ratt rejalt nar jag val lagt ner bebisen pa en filt :P Haha.

Nu skulle det verkligen sitta fint med en harlig massage for min onda rygg, men det finns val ingen har som kan gora det. Sa jag far val bara ga och lagga mig i sangen och stracka ut mig lite. Imorgon blir det ocksa ett nytt forsok med shoppandet. Sara ska ta mig till affererna innan bebisen ska sova sin formiddags lur. Kanske kan bli nagat fint inhandlat da :) Vet att nagon dar hemma forvantar sig nagot nar jag kommer hem;) I helgen blir det "festival", mat for hela jordens befolkning och manniskor i mangder kommer hit. Det kan nog bli trevligt. Hoppas jag ;P

Nej, som sagt, sangen vantar pa mig och det ska bli riktigt skont att ga och lagga sig nu!
Sov sa gott alla och drom om mig! :)

Jag saknar er mina älsklingar!!

puss



Kommentarer
Postat av: Matilda

aaah, kan knappt fatta att du verkligen är dääär:D

ååh, vad roligt och bra du verkar ha det!

jag var på ansgars idag, o då berättade jag att du är i London nu. Så jag ska hälsa så mycket ifrån Sara. ha det bäst sötis, så hoppas jag på att läsa mer här snart igen:)

<3

2009-10-01 @ 21:55:54
Postat av: ulle

Härligt att allt verkar bra:)

Laddaren till telefonen har du med den?jag försökte ringa men det var mobilsvar...

Vi saknar dig mycket,men mest av alla Virus som står utanför dörren hemma,och tittar med tom blick...

Kul att höra allt när du kommer hem kraaam//Ulle

2009-10-01 @ 22:47:43
Postat av: Linda F

Hej bästis!

saknar dig men det är skönt att läsa att du har det bra:)



Ska tipsa dig om några låtar med :)

Pink - Bad influence,

Kat Deluna - Unstoppable,

Akon & David Guetta - Sexy bitch.

Iaf något:)



Jag vill också till London!

Ha det bäst! Älskar dig!

2009-10-02 @ 11:50:10
Postat av: Tobias <3

Hej älskling saknar dig massor<3

2009-10-02 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test