Godmorgon, typ!?

2009-10-10|12:49:49
Hej pa er!
Jag gick upp for typ 1 timme sen. Fast har val inte sovit ordentligt sen klockan 6. Da bebisen borjade skrika. Sen har det varit fullrulle utanfor mitt rum hela morgonen. Jatteroligt, nar man forsoker sova ut. Men iaf, tankte beratta lite om igar:) Jag jobbade 8.00 - 10.30 sen ledig, tog det bara lugnt hela dan. Hade ingen lust att gora nagot aventyr. Sen jobbade jag 15.00 - 19.30 typ. Gick och satte mig vid datorn och upptackte att jag hade fatt ett mejl utav Jessica, en utav tjejerna har. Dar stod det att hon skulle mota josefin vid tunnelbanan vid halv 8. Som klockan hade slagit for 10 minuter sen. Jag ringde Jessica fort som attan. Fragade vad de skulle gora. De skulle traffa 3 andra tjejer vid Tottenham court road. Och ta en fika. Jag hann sa klart inte tunnelbanan samtidigt som Josefin och Jessica. Jag var tvungen att byta klader och sminka mig lite, sen var jag fit for fight! Tog bussen 102 till east finchley och tog sen darifran tunnelbanan till tottenham court. Framme, ringde til Jessica och fragade vart jag skulle ga sedan. Hoger nar jag kom ut fran tunnelbanan och sedan ga i typ 3 minuter. Och dar satt de inne pa ett cafe mitt emot en bar som Jessica sa (: Kom in och halsade pa de nya tjejerna. Yvonne, Tone och Isabell. Mycket trevligt tjejer. Drog hem vid 11 tiden for da stangde alla cafeer och alla var helt slut efter att ha jobbat. Det blev en lyckad kvall. Idag, ikvall blir det nog fest med dem och nagra andra som Tone kande. Ska bli riktigt trevligt, vet dock inte vart vi ska forfesta, men som Tone sa sa finns det val alltid en parkbank i nagon park. ;) Idag vet jag inte om jag ska gora nagot speciellt. For jag vill inte slosa mina pengar och jag vet om jag aker nagonstans sa lar jag kopa minst en sak.

Vet ni gott folk?! JAG KOMMER TILL FALKOPING PA TORSDAG!! :D Jobbigt nog maste jag typ ga upp klockan 4 mitt i natten, for att ta bussen till Golders green och sedan ta transfer bussen till flygplatsen, roligt (Y) Men jag ska ju trots allt till Sverige igen och saga hej till mina basta vanner, pojkvan och familjen (:

Nej, nu ska jag ta tag i livet och hitta pa nat. Skriver formodligen inte sen, men berattar hur kvallen har varit imorgon (: Ha de bast sa ses vil nasta vecka!

Jag saknar er mina älsklingar!!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test