En ny dag och en forfrusen rumpa.

2009-10-04|17:33:39
Vaknade upp imorse utav barna skrik (som har blivit en vana nu). Iskall och trott som jag var steg jag upp ur sangen och satte mig vid datorn. Jag kande mig inte redo att ga ut och traffa familjen annu. Blev sittande vid datorn en bra stund, tills jag horde att det blev tyst i hela huset. Vart tog alla vagen? Jag gick ner for att kolla och ingen var hemma. Det lag leksaker overallt och jag tankte bara, gud vad skont att jag ar ledig. Jag tog mig lite frukost, rostade mackor med smor och nagot liknande citron marmelad fast det ar det inte. Men det ar aaaaaas gott :) Efter frukosten tankte jag: Ah skitsamma, jag har ingte for mig anda, sa jag plockade undan alla leksakerna :P Gick upp till mitt rum igen for att kolla om nagot hade hant pa datorn, men nope. Inget kul. Da ringde mamma och skulle kolla om jag bokat biljett for hemresan och for hit resan igen. Men NEJ, hon har ju fortfarande inte satt in nagra pengar :S :P Jag blev helt galen, for nar jag skulle kolla om det fanns nagra billig biljetter sa funkade ingenting, det slutade med att jag skrek pa mamma sa vi fick lagga pa. Som tur var sa var det ingen hemma har fortfarande, men efter vi lagt pa sa horde jag nyckeln i laset och de var hemma igen. Barna skrik ater igen. Satt har vid datorn en bra stund for hade fortfarande ingen lust att ga ner. Men efter en timme eller tva horde jag gaster. Dags att vara artig och ga ner och halsa. Dum som jag var gick jag ner i mjukis byxor och dar satt alla andra med fin klader, LYCKAT! De fragade om jag vill ata tillsammans med dem eller om jag ville ata sjalv. Men sjalvklart tog jag en tallrik och at med dem. Det var tva barnfamiljer pa besok, sa det var barn overallt, verkligen OVERALLT! Vi satt dar ute igen i det dara taltet. Och frusen som jag var/ar sa var ju det ingen hojdare att sitta ute i bara en troja:S Men det var bara att bita ihop och ata upp. Efter maten gick jag upp igen och nu sitter jag har och skriver om allt som hant idag. Och nu har det inte hant sa mycket mer, far se om jag skriver nagot ikvall om det hander nagot kul.

Foresten,  nar jag kommer hem torsdagen 15 oktober sa vill jag festa! Jag hoppas att det ar flera som vill hanga med, for det blir val i skovde antar jag eftersom det ar en torsdag. Jag ar festsugen som aaaas!

Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test