BRENT CROSS

2009-10-02|21:46:48
Idag blev det ett nytt forsok att shoppa. Sara korde mig till shopping centret BRENT CROSS och dar skulle jag sedan sjalv ta mig hem ifran. Vilket jag klarade av, eftersom jag sitter har och skriver nu ;) Innan vi akte dit sa jobbade jag sa klart. Borjade klockan 8 och holl pa till 10. Fick ga med de aldsta till skolan sjalv idag. Barnen var jatteglada for att jag skulle ga med dem. Jag tog Sam i handen och Joe fick ga sjalv. Det gick jattebra och jag hittade hem igen. Efter det var det lite stadning och sant dar. Sen akte vi ivag till shopping centret. och jag sager bara, HERREGUD! Det var verkligen hur stort som helst. Jag kunde latt gatt vilse dar inne, men jag klarade mig fint, som tur var! ;) Jag strosade runt dar ett tag och visste inte om jag skulle kopa nat, forst hittade jag ingenting, sen kom jag till en affar som jag blev kar i! Den var hur mycket snygga klader och skor som helst. Mina alskade tjejkompisar dar hemma, nar ni kommer hit ska vi dit! Ni kommer alska det! Blev dock inget kopt i den affaren. Vet faktiskt inte varfor. :S :P Men det blev lite andra saker inhandlade som en ny parfym och en ipod suffle(svart). :D Borde nog inte skrivit det, for vet att min alskade pojkvan sa garna vill ha en ;)

Det blir en snabb paus har for nu ar det panik till toaletten!

Tillbaka ;P Glomde skriva att det var loningsdag idag. :) Och sen har jag glomt att beratta om mjolken. De far 6 flasor med mojlk varje morgon utanfor dorren. Precis som i gamla filmer. Tyckte det var lite roligt, hihi! Lite snabbt om vad jag har gjort idag. Hamtade barnen fran skolan, sjalv igen. Tummen upp for mig! Sen har jag lekt med bebisen och badat Isaac och Sam. Fast det slutade med att jag fick mig en dusch istallet. Nar jag skulle tvatta dem sa "rakade" Isaac skvatta "lite" vatten over mig. Sa jag fick skalla pa honom, men det hjalpte inte. Han bara skrattade och det slutade med att jag ocksa skrattade. Well done! och vid klockan 7 sa at vid mat och eftersom de ar judar sa har de sakallade festivaler ibland. Sa vi satt i ett talt utomhus (och jag holl pa att frysa ihjal) och sa at vi forst kyckling soppa, som jag tyckte sag ut som nuddelsoppa. Men den var smakade okej. Sen fick vi kyckling med klyftpotatis och det var MUMMA! Och efter det fick vi nagon slags paj. Och nu sitter jag har och skriver antligen klart detta inlagg. Det har tagit hela dagen :P Och imorgon och pa sondag ar jag LEDIG! Yeeey, sovmorgon for mig:D Hur ar allting i Sverige? Har jag missat nagot roligt? Det hoppas jag att jag inte har, men formodligen sa har jag det. :( Ni far komma hit till London och underhalla mig pa helgerna nar jag ar ledig! Ska ta det lugnt och bara vila nu, men skriver som vanligt imorgon igen:) Godnatt!

Jag saknar er mina älsklingar!!

puss

Kommentarer
Postat av: lellisen

haha, de får alltså mjölken sådär som vi pratade om :D hihi. min vecka har bestått av feber och förkyldning, så du har inte missat nått där :P fortsätt ha de så bra! kramiiiis

2009-10-02 @ 22:13:51
Postat av: Malin

Vilken tur att du har det bra och att familjen är toppen:) ha de bäst eve! saknar dig<3

2009-10-04 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test