barnvakt, barnvakt.

2009-10-08|23:29:32
God kvall :)
Sa ni vet skriver jag inte mycket idag, for orkar inte och ska sova nu. Dagen har varit riktigt bra faktiskt. Solen sken och jag har varit ensam mitt pa dagen, for Sara akte norrut for att fira Al's mamma som fyllde 70 forra veckan. Smarta hon som bokade in middagen samma dag som hennes son fyller ar(Y) Al fyller alltsa ar idag, sa grattis till honom :) Barnen var lika glada idag som nar de sjalva fyller ar. Hahaha och Al brydde sig inte sa mycket att han fyllde ar.

Idag, precis som igar har jag fatt vara barnvakt en stund nu ikvall. Har badat barnen och last godnattsaga for Isaac. Men Sam fick lasa for mig, for jag laste sa daligt igar. Hahaha (Y) Nar Sam hade hoglasning for mig, stallde sig Joe framfor oss och fes, mysigt? NOT! Sen nar det var dags for Isaac att lagga sig var jag tvungen att slanga i massa bocker i hans sang. For han "laser" dem pa kvallen och nar han ar klar med dem slanger han ivag dem lite overallt. Sa man hor hur bockerna slangs i vag anda tills hans somnat. Sa sott :)

Just det, Forut nar jag skulle kanna pa vattnet i badkaret, sa det inte var for varmt for barnen, sa hade jag sa kalla hander sa det var jattevarmt. Sa sa jag det till Al att jag inte kunde kanna om det var lagom. Da fragde han om jag fryser och om han skulle satta pa varmen, YEEEEY! Antligen, jag behovde inte ta steget och fraga sjalv:P Han sa att han skulle gora det ikvall, sa vi haller tummarna for ett varmare hus! :)
Godnatt & sov gott!
Jag saknar er mina älsklingar!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test