Tisdag - Bokat tid

2009-03-10|13:22:21
Idag blev det ingen skola för mig heller. Mamma ringde till vårdcentralen imorse, och senare ringde de mig och frågade vad det var för fel. Jag berättade om mina vita fläckar på halsmandlarna och febern igår kväll. Så jag fick en tid imorgon 14.20. Får hoppas att jag får en dunder medicin så jag blir frisk tills nästa vecka när jag åker till Polen.
Igår åkte jag, tobbe & virus ut till mamma och pappa igen. Där drack jag tonvis med varm oboy. Skönt för halsen, och gott också:) Får väl försöka att inte prata något mer nu, så att det inte skadar halsen. Inte för att jag tror att jag skulle klara av att vara tyst så länge, men ändå. ;P Ska snart köra tobbe till skolan. Sen blir det för mig att bara ta det lugnt.
vad händer i veckan hemma hos er?

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test