Sussa sött.

2009-03-02|23:18:42

K
lockan slog precis 23.12 och det är dags för mig att gå och lägga mig. Skönt att ialla fall ha sov morgon till 10 imorgon. Sen vid halv 4 ska jag klippa imorgon. Men bara toppa det lite, hoppas hon inte tar för mycket som hon brukar göra. Och ändå går jag dit? konstigt, men jag tycker hon klipper bra annars så ;P Det blir snyggt, men lite för kort. Nu ska jag banne mig spara till långt tänker jag varje gång. Men sen så blir det kort igen hos frissan. Nej, skärpning på mig! Nu får jag säga till på skarpen!

aja ialla fall. Tobbe och jag var hos min mormor och morfar idag. Mormor ska sy min balklänning. Vi får hoppas att den blir precis som jag vill ha den :) Vi var där med mönstret så hon kan börja sy :) Hon mätte lite på mig och sen var hon klar. Nu har jag lagt min balklänning i hennes händer. Hon ska först sy i ett lakan så att det blir som jag vill ha det. Sen kan hon sy den igen, fast i mitt riktiga tyg. Det är bra att hon ska sy den i ett lakan först. Så om det blir fel så gör det ju inget. Då är ju mitt tyg fortfarande helt:) Nej, läggdags var det ja! Godnatt!

puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: visst :D

2009-03-03 @ 06:57:15
URL: http://sofiiaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test