Studentfest - 100 dagar kvar till studenten, för skövde !

2009-03-04|18:28:39
Nu var det dags igen då. Fest ikväll igen. Vet inte om det är jättebra idé att jag går ut egentligen, eftersom att jag är så himla förkyld. Jag lär ju aldrig bli frisk om jag ska hålla på och festa så här hela tiden ;P Men det är ju ändå studentfest, och studenten händer ju bara en gång i livet och studentfesterna också. Så det blir väl bara för mig att göra mig i ordning och sen pallra mig iväg hem till min bror, där vi ska förfesta. Härligt att ha typ 50 meter till tågstationen sen. Man har ju ingen lust att gå hur långt som helst i slask och trökigt och kallt väder. Nej, det ska vara bekvämt! Försökte sova en stund förut också, men lyckades inte så bra. Jag låg kanske uppe i sängen i 20-30 minuter sen var det inte kul längre. Jag slängde på mig tobbes stora mjuka, sköna tröja och gick ner med. Blev as mysigt det med. Tobbe gillade det också, han tyckte det såg ut som jag gick omkring naken under tröjan. Men nope, har trosor och bh på. Men har ialla fall inte studsat omkring överallt, så jag har ju i princip vilat, kan man ju säga. Nej, nu måste jag sluta. Hinner inte sitta här. Ska ringa massa samtal och sen hoppa in i duschen. Så ha en bra kväll, för det ska jag ha!

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test