Söndag - 1 Mars.

2009-03-01|23:10:59
Nu är det 27 dagar kvar till min 19:e födelsedag. Den 28 mars blir det brakfest med mycket alkohol :) Skönt att jag fyller en lördag för då kan jag fira samma dag! Härligt! Nu räknas jag ner.
Fick precis en mysig puss utav Tobbe. Härligt att få lite kärlek. Det förtjänar jag efter att ha kört han och mattias till kinnarp tidigare idag. Och hämtat dem också förstås. Nej, nu blir det nog läggdags närsomhelst. Vi gäspar ikapp nu. Haha. Sova är nog vad vi behöver, även fast jag sov så länge idag. Fast jag har kommit på att ju längre man sover ju tröttare blir man. Man ska sova ungefär 8 timmar, då blir man pigg. Men sover man 11-, 12-, 13-timmar som jag, så blir man trött hela dagen. Men jag måste bara sova länge, jag kan inte sova i bara 8 timmar. Det funkar inte för mig. Jag kan inte gå upp klockan 9 på morgonen. Det funkar bara inte. Ialla fall. Nu ska jag gå och sova. Godnatt!

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test