Promenad med Virus

2009-03-15|11:55:20
Hej bloggen!
I helgen har det inte blivit så mycket bloggande och jag ber om ursäkt. Jag har haft fullt upp hela tiden. I går kväll var Linda, Lucas, Linnéa och Matilda här. Vi lagade tacopaj och spelade massa spel. Ett utav dem var Cluedo och där vann jag:D Vi spelade även kort, flirt/tecken/kotten vad ni nu vill kalla det;) Jag och Linda vann där! Även fast Lucas kom på vårat tecken så var vi oövervinnliga! Får berätta mer om igår kväll senare, nu måste jag gå ut med Virus innan han kissar på sig. Berätta om eran helg så länge, så har jag att läsa senare:)

puss & kram


Kommentarer
Postat av: Juliflickan - Fixar din design

Så skönt med promenad : ) bra annars?

2009-03-15 @ 12:25:02
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test