Praktik.

2009-03-30|13:56:17
Goddag bloggen!
Idag började min praktik halv 10. Men så klart så måste man upp tidigt ändå. Eftersom vi var hemma ute hos mig igår för att fira mig med presenter och tårta. Så blev det att åka in tidigt till stan idag, eftersom tobbe började halv 9. Slutade idag vid cirka kvart över 1. Så nu sitter jag och zappar genom tv kanalerna, för det går inget kul på tv:n. Senare när tobbe slutar bär det kanske av till Skövde och kika i affärer, vilket alltid är kul!

Igår hann jag inte skriva något, vilket jag är ledsen för. Jag hade fullt upp hela dagen. Först var jag bakis på morgonen och ville sova så länge som möjligt, och sen vid 12, 13 åkte vi hem till mig. Väl där skulle jag och tobbe göra soppa till förrätt och till varmrätten blev det fläskfilé i sås och med klyftpotatis, Uuur gott! Till efterrätt blev det två olika tårtor. Mormor hade gjort en tårta med grädde, marräng, banan och rödavinbär som topping. Den är så himla god! Sen hade mamma gjort en glasstårta som är hur god som helst den också. Och så garnerade hon med färska jordgubbar. Mumma! Det blev ett lyckat kalas. Och i lördags så fick jag presenter utav mina bästa kompisar och av tobbe och utav tobbes mamma. Jag älskar att fylla år:D

Som sagt, senare blir det nog Skövde om vi orkar och ikväll blir det väl mys framför tv:n, om det går något bra program, vet ni något som går ikväll? Hoppas ni har en bra dag, så hörs vi senare!

puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: Fröken Emma ♥ Mode m.m

Ge mig en fråga i min frågestund :)

Kram Söt

2009-03-30 @ 21:12:59
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test