Onsdag - förkylning

2009-03-04|11:24:30
Sitter i mac-salen just nu och kollar in facebook på matildas dator. Vi funderar på om det var en äkta möhippa i lördags ute på terassen. På ett sätt verkar det som det var det, men på ett annat så verkar det inte det. Sitter även här med världens jobbigaste förkylning. Verkar aldrig gå över. Snoret rinner och känns som att jag kommer få feber snart också. Hatar att vara förkyld. Vill vara fullt frisk. Speciellt om jag nu ska ut ikväll. Men får väl se om det blir så. Beror helt på hur jag mår senare och vilka som ska ut. Nu hinner inte jag skriva mer, men ni kan få se en illustartion som jag inte är klar med än. Men på börjat. Blev visst inte så, gick inte att ladda upp en bild. Så nu är jag RIKTIGT irriterad!..

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test