Nästa stopp --> Polen

2009-03-18|12:26:08
Hej bloggen!
Nu är det cirka 1 timme och en kvart kvar tills vi ska åka till tågstationen. Lite pirrigt och nervöst, men hoppas att det blir roligt:) Det jobbig är nog om maten inte är god eller om jag hamnar hos någon jag inte passar ihop med eller vad man ska säga. Och så saknar jag tobbe så himla mycket nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ska prata med han senare, ungefär en timme innan mitt flyg lyfter:) Så jag får höra hans röst lite ialla fall! Ja, sen när jag kommer hem igen kommer jag väl kunna skriva här. Vet inte om jag kommer ha tillgång till internet när nere, men vi får väl se om jag skriver ett inlägg en gång ialla fall;) Annars får ni ha det super bra tills jag kommer hem igen, så hörs vi då! Ni får så himla gärna skriva kommentarer till mig så jag blir glad när jag kommer hem igen :) Ha en bra dag:)

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test