my baby has left

2009-03-14|14:03:28
Idag, imorse åkte Tobbe iväg. Suck, det känns som när de åkte till thailand all over again. Två hela veckor utan han:( Men som tur är så kommer jag att sysselsätta mig lite mer än vad jag gjorde när han åkte till thailand. Nu ska jag ju till Polen i en vecka som tur är:) Virus får stanna hemma hos min mamma och pappa undertiden och leka med katterna.

Ikväll blir det spelkväll med Linda med flera:) Det kommer att bli super roligt! Blir lite matlagning också, tror jag;) Tacopaj har vi pratat om :) Den lär bli lika god som vanligt. Ska ringa Linda sen och höra när alla ska komma och så. Vi ska vara här hemma hos mig:) Det kommer bli super mysigt! Nu ska jag hitta på nåt att göra innan jag ringer till Linda, vi hörs!


På bilden:
Linda & Evelina

puss & kram


Kommentarer
Postat av: Linda Forsell

Och kul blev det! tack för en lyckad kväll!

2009-03-15 @ 15:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test