Mingus ikväll

2009-03-27|17:13:36
Hej bloggen!
Nu sitter jag hemma i soffan hemma hos mamma och pappa och skriver på den bärbara datorn. Ska strax i väg till stan, då jag tar med mig Virus in för att träffa Ulle och äta på Mingan och sen sova hemma hos henne och tobbe. Och Imorgon kommer tobbe hem och då fyller jag år, ÄNTLIGEN! :) Ska bli skönt att få träffa han efter många sömnlösa nätter. Jag saknar honom så sjukt mycket. Jobbigt det dära med att sakna någon.. =/ men snart så får jag ju träffa honom ialla fall. Jag har precis kommit ut ur duschen så det är dags för att klä på mig och sedan bege mig till Matilda. Hon skriver ut två bilder till mig på hennes fotoskrivare, Tack! :) Det kanske kommer ett inlägg från mig senare igen, hoppas allt är bra med er!
Och förresten, vad ska ni hitta på för kul ikväll? :)

Och glöm inte att rösta på mig som veckans blogg nu!
http://emmajuli.blogg.se/
puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: VIEDOBLOGG - emmajuli

Hejhej , allt bra ikväll ?!

2009-03-27 @ 20:28:43
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test