McDonalds Nästa!

2009-03-13|16:53:04
Top model 3 står på tv:n och tobbe kom precis ut ur duschen. När han har klätt på sig är det dags att ge sig av till flötmatens värld, McDonalds! Idag har inte jag någon lust att ställa mig framför spisen och laga mat, och jag vet att det inte är någon idé att fråga tobbe om det heller. Så jag bestämde att vi ska käka donken. Det är gott, det går fort och igen, det är gott;) Senare ikväll vet jag inte än vad som händer, men jag antar att jag och virus ska åka hem till mamma och pappa. Eftersom Tobbe och ulle åker idag:( Kommer sakna tobbe så grymt mycket. Men det är väl bara att bita ihop. På onsdag åker ju jag till Polen och är borta en vecka. Jag får hoppas på det bästa, att vi har sjukt kul där nere :D Nej, nu ska jag åka och köpa flötmat :D Vad ska ni äta? :)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test