Måndag - studiedag

2009-03-02|16:44:03
Härliga studiedag! Det behövdes verkligen nu med en lång helg. Men imorgon blir det hard work igen i skolan. Det är projektarbetes tid och inte mycket tid kvar nu. Det är redovisning på fredag. Vi får väl se hur det går. ;P
Nagel bitning - Tips med att sluta bita
Mina naglar har alltid försvunnit pga att jag har alltid bitit på dem. Men jag avskyr det. Jag vill ha fina vackra naglar. Speciellt nu till studenten och balen. Jag använde Non stop, men det funkade inte för mig och det smakade verkligen jätte äckligt. Mitt tips är att måla naglarna i någon snygg färg eller kanske genomskinlig färg. Det funkar ialla fall för mig. I stället för att bita på naglarna så målar jag dem och efter några timmar skrapar jag bort färgen. Jag måste sysselsätta mig med mina naglar och det funkar jätte bra med att måla dem och sen när jag blir rastlös skrapar jag bort det. Mina naglar håller redan på att bli längre. det är ialla fall mitt tips till er. Hoppas det funkar ;)

puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Absolut lägger till dig direkt då ;)

2009-03-02 @ 17:19:19
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test