Måndag - feber & böld ?

2009-03-09|13:07:30
Hej bloggen!
Igår kväll märkte jag att jag inte kände mig så bra. Jag hade förmodligen feber, för jag kallsvettades och var så där öm i kroppen som man brukar bli när man har feber. Sen kändes det som om jag hade en böld på halsen, men när jag tittade i munnen i morse, så såg jag hur svullen min högra halsmandel var. Jag har aldrig sett den så stor:S Det var skit äckligt, funderar på om jag ska ringa vårdcentralen, för jag har ju varit förkyld, sjuk nu i nån vecka. Och förr förra året i september och förra årets nyår hade jag förmdligen halsfluss, och om man har haft det tidigare så kan man få det lättare igen. Jag hoppas verkligen att det inte är det, för det orkar jag inte ha igen=/ Jag får ta och kurera mig nu så att jag blir frisk så snart som möjligt! Nog om mig själv, hur mår ni?
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig evis<3

2009-03-09 @ 15:10:20
Postat av: Juliflickan

Krya på dej :)

2009-03-09 @ 16:10:36
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test