Lördag - Städ- och festdag.

2009-03-07|20:25:52
Hej bloggen!
Har inte hunnit blogga idag tyvärr. Har varit hemma hos mamma och pappa sen igår. Och idag har jag och tobbe städat mitt rum. Det blev jättebra tillslut. Mamma var riktigt nöjd. Hon har tjatat så om att jag ska städa mitt rum så fort jag kommer hem till dem. Men... Jag har aldrig ork (A). Men idag blev det ialla fall av. Hoppade nyss in i duschen, för jag ska iväg på fest idag igen. Har blivit väldigt mycket festande nu det sista. Får hoppas att det blir en kanon kväll till! Men med Linda kan man ju nästan vara helt säker på att det bli det ;) Vi är ju partypinglorna så det skriker om oss ;P Men jaja, tybärr så hinner jag inte sitta här mer nu, ska strax iväg;P Ha en super bra kväll alla mina vänner:)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test