Linda Forsell.

2009-03-17|12:25:29
Hoppas du sitter och läser nu Linda, för jag skriver till dig;) Ja, som sagt jag fyller ju år om en och en halv vecka cirkus. Och jag tänkte ju ha en fest hemma hos mig, en STOR fest;) med mycket folk. Men jag har inte bestämt något helt än. Annars blir det förfest i stan hemma hos tobbe eller nåt och så drar vi ut någonstans sen efter. Fest blir det ju i vilket fall som helst! ;) Allt är bra med mig, jag åker ju till Polen imorgon, så det blir packning ikväll och skriva på projektinlämningen. Jag hinner väl inte träffa dig innan jag åker:( Men du får ha det bäst i Sverige, och festa inte för hårt utan mig! ;) I Polen blir det väl lite fest hoppas jag ialla fall:D Måste köpa hem något roligt också;)
Till er som läser bloggen, Ni får ha en underbar dag, här lyser solen och det är klarblå himmel här. Jätteskönt med vår i luften. Får sitta ute lite senare och njuta! Berätta mer om era vårtecken! :)

puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej! Det låter fint. Är verkligen sugen på att gå ut på lördag när du fyller år :D Jag vill fira dig på ett galetpartysätt :D Hoppas på en bra utekväll med massa folk.



Jag hoppas också att du haft det toppen i Polen och att du festat mer än jag.Har du festat en gång så har du lyckats;) Du är verkligen saknad här hemma. Saknar dig grymt mycket! Är inte mycket utan min galnevän vid min sida och min trogne festkompis.



Till helgen smäller det! :D Vi ska göra det till en kväll vi sent kommer att glömma. (på ett bra sätt);)



Älskar dig, du är saknad!

2009-03-24 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test