Klippt och skuret.

2009-03-03|18:31:46
Klippte mig vid halv 4 idag. Som tur var så tog hon inte så mycket, det blev perfekt! :) De slitna topparna är nu borta och jag får nog ta och börja klippa mig oftare så att mitt hår inte blir så Himla slitet som det var nu. Det känns ialla fall skönt nu att det är klippt. Nu får det blir färgning/ slingning snart också. Min utväxt som jag har just nu ser för jävlig ut. Men, suck, så sliter färgning och slingning så himla mycket på mitt hår tyvärr. Men det ska nog bli av någon gång nu i veckan ialla fall. :) Have a nice evening!

puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: ELLEN [alatariiel]

SVAR: Tack så mycket :D.

2009-03-03 @ 19:07:08
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: diana

Tack för den söta kommentaren, ska vi följa varandras?? =)! Vad ska du hitta på idag? Jag reser till London imorgon, ska bli jätteskoj! =) Nu återstår en SPA kväll, mysigt! Hoppas allt är bra söta du! Kram

2009-03-03 @ 19:54:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test