kebabrulle & cola

2009-03-08|16:43:39
Idag har jag varit lite bakis, men det är såna smällar man får ta när man är ute och festar på kvällarna. Men med en kebabrulle i ena handen och en cola i den andra så går bakfyllan som en smäck ;) Igår kväll som sagt, festade jag med Linda & Matilda med flera. När vi var på väg till förfesten upp i huset där lägenheten vi skulle till låg så var det en väldigt mysko ingång, kändes som en källar ingång. Sen i trapphuset såg det ut som värsta våldtäckts huset, as äckligt, och christian( en kompis) berättade då att det bodde en knarkare i en utav lägenheterna där, och det förstod man nästan. :S På en dörr såg det ut som att det hade varit inbrott där. As läskigt hus var det verkligen. Men som tur var så såg inte själva lägenheten som vi var i, ut så. Förfesten var som vanligt lite seg i början men blev bättre efter några cider. Sedan efter några timmar gav vi oss iväg mot terrassen. Eller ja, vi delade på oss. För Marcus, Christian & Mikael vill gå till mingus och vi andra ville till terrassen. Så vi splittrades och vi gick in till terrassen. När vi kom in behövde jag gå till toaletten direkt. Så det blev till att stå i kö en stund till toan. Men tillslut kom i in. Sen var det dans på dansgolvet och skaka lite rumpa. Sen blev det liveband Rydell & Quick och väldigt mycket folk och hur trångt som helst. Men det blev lite mer dans och hoppande sen behövde vi luft, för det fanns ju inte så mycket utav det inne i folkmängden. Träffade även min brorsa Christian inne på Terrassen. Han ville att jag skulle sitta på hans axlar, vilket jag gjorde och dansade med honom ute på dansgolvet medans jag satt på axlarna. Det var riktigt roligt;P Sen fångades jag på bild med linda & matilda två gånger och sen ville christian att fotografen skulle ta kort på mig och han när jag satt på hans axlar, så det blev bara för mig att hoppa upp och sätta mig. Jag lägger ut bilder sen när de kommer upp på deras hemsida. ;)
Senare när det var slut så bestämde vi att vi skulle ha efterfest där vi hade förfest, men det blev inte riktigt så. Vi drog till en pizzeria, för de var tvungna att äta det så klart. Men jag hann nyktra till på vägen till pizzerian så jag ville dra hem. Ringde efter skjuts och åkte hem. Kom hem vid halv 3, 3 nåt sånt. Men det blev en lyckad kväll igår igen som tur var:)
Nu ska jag snart köra tobbe till tågstationen, för han ska iväg. Så det blir för mig att sova själv inatt:( Men jag får väl åka och köpa lite godis och titta på beck ikväll, så klarar jag mig nog;)
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sara

fin profilbild :)

2009-03-09 @ 17:23:40
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test