God kväll!

2009-03-12|23:18:03
Jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat något idag. Men det är så här att jag har suttit i skolan från 8 till kvart i 12. Sen bar det av till lärcenter, där vi fick höra på personer som pratade om olika högskolor och universitet runt om i Sverige. Det var slut vid halv 3 och sen åkte jag kamilla, lelle och matilda till Willys för att handla mat till våran matlagning. Vi skulle laga mat för att prova på 3 olika lätta måltider. Vi ska skriva om det i Diggit sen. När vi hade handlat klart åkte vi hem till Kamilla för att börja förbereda. Men var inte där så länge, för då skulle jag köra Kamilla på ett möte på hennes jobb. Men vi skulle börja med maten. Så jag och lelle satte igång med att skära grönsakerna till pasta & bacon salladen. Vi gjorde också en pizza. Vi köpte ett pizza kitt. Och i det innehöll det en färdigrullad pizzadeg och tomatsåsen. Så vi rullade upp pizzadegen på plåten och la på tomatsåsen och la på våra utvalda ingredienser och satte in den i ugnen. Den var klar sen efter 20 minuter i ugnen. Nej, förlåt jag orkar inte berätta hela historien om när vi lagade maten. ;P Så jag hoppar till när lelle åkte hem. Nej just det, tobbe kom där under matlagningen också;P haha sen åkte ialla fall lelle hem, medans jag, tobbe och kamilla åkte till malin för att hämta upp henne. Vi hade bestämt oss för att röka vattenpipa, bara sådär. Så vi fick åka till en affär på wetterlin för att köpa tobaken. Sen när vi kom till kamilla satte vi igång med vattenpipan som vi satt med ett braaa tag. Sen fick vi för oss att spela alias. Vilket var en jättebra idé. Kvällen blev kanon och vi hade jätteroligt. Det blev många roliga kommentarer, men det är ingen idé att skriva här, för det blir ju internskämt ;) Jaja, ialla fall, efter det drog vi alla hem och nu sitter jag och tobbe i soffan hemma hos honom igen. det var lite kortfattat om min dag:) Hur var er dag idag då?, Min var super :)
Nu ska jag gå och sova, Godnatt.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Marie

SV: Nu har jag lagt till dig på Bloglovin' och länkat till dig på min blogg :)



Kram M.

2009-03-13 @ 12:27:26
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test