Fredag - Top model 3

2009-03-06|17:04:56
Sitter hemma i soffan med virus bredvid mig och tittar på top model 3. Det är så kul att kolla in andra när det blir konflikter, nästan hela tiden. Och det är roligt att se andra när de står som modeller. Att se förändringen på folk. Jag menar, på bilderna ser de ju inte ut som de gör i verkligheten. En del som är med är inte snygga alls. Men blir tillslut snygga på bilderna. Snart blir det billys nya pizza som käk också. Härligt att få lite gratis mat ibland, gratis är gott. Jag och tobbe var inne på PA:s (ica) och fick med oss 4 stycken pizzor som de delade ut gratis. Schysst! Och GOTT förhoppningsvis. Gratis är ju nästan alltid gott ;) Nu ska jag käka iaf. Skriver snart igen!

puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: linda

Hehehe, vet ej hur det systemet funkar:/(

2009-03-06 @ 18:05:44
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test