Först Parlamentet, Nu Beck - det tysta skriket

2009-03-15|21:09:09
Det bästa med söndagar är när det är parlamentet och dirket efter det börjar Beck. Annars är en söndag nästan den värsta dagen i veckan, förutom måndag. Det är på söndagar man oftast gör sina läxor, är bakis, har inget att göra, inget på tv:n. Man har har bara tråkigt helt enkelt. Det är långt kvar tills nästa helg och imorgon börjar skolan/apu:n. Idag har jag ialla fall kunnat sysselsätta mig med att vara hos mormor och morfar, eftersom vi firade mormor som fyller 74 imorgon. Så det blev lite kalas hemma hos dem. Sen har jag spelat spel med mamma och pappa. Så jag har inte haft heelt tråkigt. Nu sitter jag framför tv:n och tittar på Beck. Hoppas att den är bra idag. Får hoppas på att tobbe ringer mig senare och pratar lite. Så jag får höra hur han mår nu. Han hade hoppat i backen i sälen och trillat på huvudet så han hade slått i. Och nu hade han ont i huvudet. Så vi får väl hoppas på att det blir bättre snart så han orkar åka hela veckan. Nej nu ska jag titta på Beck.
Tittar ni på Beck och vad tycker ni om det i så fall? :)

puss & kram


Kommentarer
Postat av: S

ha va snäll du är :D

2009-03-16 @ 20:44:07
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test