Födelsedagsbarnen.

2009-03-05|22:50:06
Det är nu 23 dagar kvar till min och Jimmy (vän & klasskompis) födelsedag. Snart så, är sugen på att få öppna lite presenter nu;P Om jag nu får något det vill säga (A). ;) Hoppas det blir en bättre dag än förra året ialla fall, den var hemsk.Men funderar ialla fall då på att ha ett partaj, så vi får väl hoppas på att vädret blir kanon, och allt annat :) Ska gå och lägga mig nu förövrigt, så godnatt & sov sött!


(på bilden, jimmy & jag)

Förövrigt så åker jag till Polen vecka 12, kan nog bli en del festande då också:D Härligt, och sen så blir det Cypern, Ayia Napa vecka 19, ska bli så jädra härligt! :D Party all night long with the girls! :D Här får ni en sommarbild på mig. När jag var i Italien förra sommaren. :)


puss & kram & godnatt
evelina

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Okej :) Ska vi lägga till varandra?

2009-03-06 @ 16:12:00
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test