En härlig lördag kväll

2009-03-01|14:02:37
Igår var det fest på terassen med förfest hemma hos Marcus. När vi kom var stämningen på låg nivå, men när alla väl hade fått i sig lite att dricka så blev det genast prat, skratt och lite dans! Förfesten blev lyckad tillslut, och vi var sedan på väg mot terassen, efter att Marcus pappa hade kommit hem. På väg mot terassen gick vi förbi Rickard för att lämna av lite dricka som vi hade kvar. Han var dock inte hemma, men hans kära mamma öppnade åt oss och lät oss ställa våran dricka där, Tack! På väg mot terassen igen och väl där var jag tvungen att springa iväg och ta ut pengar eftersom smarta-jag inte hade gjort det innan. När jag sedan hade tagit ut pengar och tänkte ställa mig i kön in märkte jag att jag hade glömt mitt lägg :S SMART! Jag ringer hem till tobbe och hör med honom om han kunde komma med mitt lägg, men nej. Det kunde han ju inte. Jag fick prata med Ulle och hon skötte snacket med vakten så jag fick komma in till slut ialla fall, Tack vakten! Väl inne på terassen hade jag en hej dundrande kväll och den blev riktigt lyckad. Tack för igår alla som var med!

puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefint tycker jag du har.

Har försökt få in ikonen fråm bloglovin, men inte lyckats.

Var 17 ska jag lägga den??

Tips tack.

Jag har en bonus son i din ålder.

Mycket skoj och men mycket jobb kommer jag ihåg att det var.

Jag ska med glädje följa din blogg!

Ta hand om dig!

2009-03-01 @ 17:47:10
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lotta

Yes!

Tror jag lyckats!

2009-03-01 @ 20:07:31
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test