duscha, packa, sova.

2009-03-17|19:41:12
Gog kväll bloggen!
Hur har ni det, allt bra? Min dag har ialla fall varit ganska okej. Det känns bättre med alla arbeten som skulle vara klara nu innan och så:) Men är dock lite mer stressad nu när jag ska packa inför imorgon. Jag vet inte vad jag ska ta med mig:S Borde ta med mig massa godis, ifall jag inte gillar maten där;P Jag måste ju ha reserver. haha. Nu ska jag snart hoppa in i duschen tänkte jag. Jag känner mig inte speciellt fräsch, så en dusch skulle inte sitta fel. Sen efter det blir det packning för fulla muggar. Kläder, skor, godis ja massor ska ner i en liten resväska. Jag lyckas ju alltid plocka med mig för mycket kläder, som jag sen ändå inte använder. Helt i onödan proppar jag ner saker. Får försöka bättra mig och bara plocka ner nödvändiga saker;) Efter det blir det nog sängdags, beroende på vad klockan är och hur trött jag är. Men NU är det duschen som gäller, hej så länge!

puss & kram


Kommentarer
Postat av: AMANDA

Haha okej! Men de räcker med mitt förnamn ;) hehe,om de är okej? hihi

2009-03-17 @ 20:35:08
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test