Diggit lektion

2009-03-16|12:15:57
Hej bloggen!
Nu har APU:n börjat och här sitter ungefär halva klassen i skolan och arbetar med Diggit. Jus nu så känns det väldigt slappt, men får väl hoppas att alla blir klara i tid ialla fall. Känns rätt trist och sitta i skolan från 8 till 16.00 varje dag i två veckor:S Som tur är så åker jag till Polen på Onsdag och kommer hem på tisdag, så jag inte behöver vara med om det i två hela veckor. Fast det kanske blir detsamma när jag kommer sitta här de andra veckorna också. Tyvärr=/ Men så är det väl i vuxen livet, antar jag.. Nej, nu måste jag fortsätta arbeta. Hörs senare!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: AMANDA

naw, tack så mycket!:)



Okej, visst! :)

2009-03-16 @ 16:58:23
URL: http://amanddis.blogg.se/
Postat av: S

jaha okej, tack så mycket sweet =) hur länge har du det sådär då? =)

2009-03-16 @ 20:28:25
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test