Beck - den svaga länken

2009-03-08|21:05:23
Klockan har nu slagit 21.00 för några minuter sen, men i alla fall;) Ska titta på Beck nu, får se om det blir hela eller inte. Jag är så trött så jag lär väl somna i soffan närsomhelst;) Men Tobbe kommer förmodligen ringa och väcka mig senare när han kommit fram i Lund. Han sa ialla fall det, så det är bäst för han. Men jaja, tjata är det som jag är bäst på, men jag hinner inte mer nu, ska sätta mig in i beck filmen nu, så jag fattar den;) Ha en bra kväll alla!
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej , säg till när du följer min, :)

då följer jag din:)

2009-03-08 @ 21:05:53
Postat av: Emma

Händer i veckan då?¨

Kram

2009-03-09 @ 00:32:23
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test