faller för grupptrycket

2009-02-11|21:09:21
God kväll alla läsare.

Nu har jag - evelina - fallit för grupptrycket. Jag har börjat blogga. Det är sportlov och alla hjärtans dag om några dagar. Jag ska besöka den svenskahuvudstaden i helgen, tillsammans med min pojkvän och hans kära mamma. Det blir övernattning i Ulles lägenhet och Wallmans salonger på lördag kväll. Det ska bli super kul. På måndag börjar skolan igen. Tillbaka till allt jobbigt, all skolarbete och projektet. suck. Men än är inte lovet över. Imorgon blir det Bogrens salonger med mina bästa. Ikväll blir det en lugn kväll, men Tobbe(min pojkvän), Virus(tobbes hund) och jag åker ut till mina föräldrar senare. Virus ska hålla till där när vi är i Sockholm. Det är allt för idag, ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss & kram
evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test