Torsdag - en smula vår i luften

2009-02-26|14:58:16
Det är torsdag eftermiddag och vädret är mulet. Tittade på vädret förra helgen och då sa de att det skulle bli plus grader nu till helgen, YES! Äntligen! Det är så trist när det är snö och det bara blir mer och mer. Men nu de senaste dagarna har man ändå känt på mig att det är lite vår i luften. Vädret är mildare och snön smälter bort från gatorna. Härligt. Har tröttnat på vinter nu.  Ursäkta förresten för att jag inte skrev något mer igår efter promenaden. Jag satte mig inte vid datorn för tobbe använde sig utav den. Sen blev det att jag gick och la mig i tobbes säng för att läsa en bok. Men jag läste bara typ 3 sidor. Sen tröttnade jag och tänkte att jag skulle vila lite. Men vila är väl kanske inte riktigt rätt sak för mig att göra. Så klart så somnade jag. Då var klockan något mellan 18.00 - 19.00. Vaknade senare, och då var klockan ungefär kvart i 12 på kvällen:S ojdå. Tobbe hade dock inte gått och lagt sig. Så jag gick upp och ut till hans mammas hus för att hämta honom. Han satt med datorn och tittade på tv samtidigt. Det var dags för sängen för hans del. Jag däremot hade ju sovit i 5 timmar redan, men var fortfarande trött. Så jag sov som en stock hela natten tills klockan ringde imorse. Skönt att få sova ut i ungefär 13 timmar.
Nu ska tobbe, jag och Virus åka ut till mig en sväng. Kanske blir det en riktig myskväll :) Virus blir nog iallafall glad att få åka ut till katterna och leka med dem. Ha de så bra så länge och här får ni se lite bilder från gårdagens promenad.


puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test