studentmössan has arrived

2009-02-20|18:38:44

Klockan är just nu 18.22 och jag och tobbe sitter med varsin dator i knät idag igen. Skolan var som vanligt tråkig och inget speciellt hände. Eller jo föresten, jag fick min Studentmössa och mina mjukisbyxor idag. Weejho! Mössan blev skit bra! Jag är jättenöjd! Studenten känns verkligen nära nu! Studentmössan har kommit, tyget är fixat, får mönstret(till balklänningen) nästa vecka, "studentresan" är bokad till Ayia napa, Cypern. Nu är det bara skor som ska fixas och ett armband & ett halsband som ska matcha med min ring som jag köpte. Sen börjar det arta sig. De räknade ut i skolan idag att det är bara 8 veckor kvar i skolan, sen med APU:n och påsklovet inräknat så är det + 8 veckor. Herregud vad jag längtar nu. Det ska bli så jädra skönt att slippa skolan och allt pluggande. Inte för att man har legat i med det så mycket egentligen, men ändå. haha. Ialla fall, dagarna räknas nu ner för fullt, snart är det dags.


Ikväll hade jag och tobbe tänkt att laga lite god mat. Vi ska prova oss på att göra en god soppa som förrätt och sen något gott som varmrätt och kanske någon efterrätt till det. Ni kan kolla in min andra blogg där jag kommer att lägga upp mina oemotståndliga recept som kommer att locka er alla. Ne, nu har jag tyvärr inte tid med att skriva mer. Det blir sent ikväll igen när matlagningen är utförd och vi har ätit upp allihopa. God kväll så hörs vi sen.
Så här ser min studentmössa ut :)










puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test