sommar, sommar, sommaaar.

2009-02-22|21:02:09
Ge mig sommar nu. Jag är så trött på detta jävla skit väder! Jag har precis klivit ur duschen och ska strax gå upp till sängen och få massage utav tobbe. Han har lovat mig det eftersom jag har fått följa med han överallt idag och ordnat och grejat. Woho, massage!! Fan vad det ska bli gött. Lite levande ljus, avslappnings musik och en massageolja med doften vanilj och kanel. Mmm! Nej, tillbaka från drömmandet, jag får gå upp nu så att det blir verklighet istället. Jag kommer ändå inte på så mycket mer att skriva just nu. Orkar inte tänka klart idag, är för trött för det. Sorry. Men sov så gott alla, och titta och njut utav denna härliga sommar bild på mig och tobias från Garda sjön sommaren 2008.


puss & kram
evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test