skolan, projekt, illustrator

2009-02-17|14:59:19
God eftermiddag

Jag sitter i mac-salen i skolan och försöker att arbeta med projektarbetet. Håller på att fixa med balmenyn till min sida om balen, har ett smakprov som ni får ta en titt på. Försöker att koncentrera mig på att arbeta men, det är ju inte det lättaste med våran klass. Fan Linda, din lilla spjuver, vart är du när jag behöver dig! Det är en halvtimme kvar av lektionen och av skolan idag, behöver nog komma härifrån nu innan jag blir galen. Jag är på förbannat dåligt humör och behöver piggas upp. När skolan är slut blir det matlagning, städning och pluggning i högsta grad! Ta mig härifrån nu,. aja det är väl dags att fortsätta arbeta med projektet innan jag får en jävla massa skit.

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test