Party all the night

2009-02-12|13:49:58

God eftermiddag mina vänner.
Idag har det inte hänt så mycket än så länge. Jag och tobias åkte hem till honom igen och nu sitter jag här, tittar på tv och värmer fötterna vid värmefläkten. Det är min namnsdag idag för övrigt, så ett litet grattis till mig. Fick en choklad ask utav mamma, tack! Men Tobias är inte lika generös. Han sa att han inte fick något utav mig när han hade namnsdag, så det skulle gå jämt ut. schysst pojkvän man har skaffat sig;) Får väl hoppas på något gulligt på lördag i stället. Ikväll blir det förmodligen fest i Skövde. Trevligt trevligt. Är ju äntligen sams med Linda igen, vilket känns väldigt skönt! Hon och jag ska inte bråka, vi ska snacka skit, sex och fest! Det är sånt vi är bäst på. Men iaf, som sagt blir det nog fest ikväll och kanske skriver senare när jag kommer hem, annars blir det väl en historia imorgon om hur jag har haft det + bilder! Ha en super bra dag & kväll allihopa!

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test