Onsdag - halva veckan kvar till helg

2009-02-25|15:06:39
Klockan är 14.59 och det är dags för mig att ta tag i livet. Jag har precis lagat mat till mig och tobbe, och som alltid blev det gott. Fläskfile med potatisgratäng. Det funkar alltd det! Tobbe har gått ut till sig igen, för att antagligen spel Tv spel. Inte för att det för mig något, jag tänkte ändå ta en lång promenad med virus. Vädret är ganska mulet, men det snöregnar inte iallafall! I Skolan hände inte så mycket, bara fortsatte att jobba med det vanliga på Diggit och detsamma på Grafen. Sen hade vi Eva-Lill och med henne kollade på på en film. Rätt okej dag faktiskt. Slutade 13.40 :) Jag tänkte att jag skulle skriva igen senare, när jag kommer tillbaka från promenaden. Ska ta lite bilder och lägga upp också:) ha det så bra så länge.
puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test