Mot Falköping

2009-02-28|13:44:05
Nu blir det strax att ge sig av in till Falköping igen. Ska träffa Rickard och tjöta skit med honom, det var länge sen nu. Det blir nog en del tjöt! Blir nog fest ikväll också, ska bli skit kul hoppas jag :) hoppas på att träffa lite folk som man inte träffat på länge nu! Dansa loss lite och ge gärnet ! :D Jag skriver igen sen!

Jag vill gärna ha lite tips om hur jag kan förbättra min blogg. Så skriv gärna något som jag kanske ska ha med, kanske tävlingar osv. Jag är öppen för förslag! Så skriv på och var inte fega! Snälla hjälp mig med det, jätte tacksam! Jag kommer att lägga upp era bloggar som länkar på min sida om ni hjälper mig! :)

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test