Lördag - vilken härlig dag

2009-02-28|12:54:07
Det blev en promenad i trädgården och upp till korsningen. Vilket härligt väder det är idag! Nu är det verkligen på väg att bli vår, äntligen! Här hemma är det 10 plusgrader så jädra skönt! Det kanske blir en sväng till Ekedalens bokskog om en stund. Där lär det ju vara sjukt fint nu när det är sånt här väder! Här får ni 3 härliga bilder som är tagna alldeles nyss :)



Jag vill gärna ha lite tips om hur jag kan förbättra min blogg. Så skriv gärna något som jag kanske ska ha med, kanske tävlingar osv. Jag är öppen för förslag! Så skriv på och var inte fega! Snälla hjälp mig med det, jätte tacksam! Jag kommer att lägga upp era bloggar som länkar på min sida om ni hjälper mig! :)

puss & kram
evelina

Kommentarer
Postat av: SaraChristina

Okej kolla min blogg på måndag så får vi se om det blir din denna gång =)

2009-02-28 @ 13:31:56
URL: http://sarachristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test