I väntan på Tobias

2009-02-27|15:13:31
Sitter här hemma hos tobbe och tittar på vänner med värmefläkten på i fulla drag. Medans jag väntar på att klockan ska slå kvart över 3 så jag kan åka och hämta tobbe på skolan. I alla fall, Vänner är bäst! Alla spelar så jädra bra roller. Alla passar så bra för rollerna, det är helt sjukt. Älskar den serien. Jag vill gärna ha lite tips om hur jag kan förbättra min blogg. Så skriv gärna något som jag kanske ska ha med, kanske tävlingar osv. Jag är öppen för förslag! Så skriv på och var inte fega! Snälla hjälp mig med det, jätte tacksam! Jag kommer att lägga upp era bloggar som länkar på min sida om ni hjälper mig! :)

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test