Hej mitt vinterland

2009-02-24|14:39:46
Nu har jag vart hemma från skolan i två dagar. Jag är trött och orkar knappt lyfta ett finger. Vad är det med mig, vad är det som händer? Jag behöver piggna till och må bra igen. Huvudet spränger och jag sover länge och är ändå trött tidigt på kvällen. Det känns som något är fel med min kropp, den är öm och jag känner svag. Ge mig styrka! Idag blir det av att plugga ialla fall, jag vill inte hamn på efterkälke mer nu. Klockan är 14.27 och jag ska hämta tobbe om en och en halv timme, cirkus. Tog mig en promenad med Virus på berget förut för att få frisk luft och kanske piggna till. Men det hjälpte inte så mycket. Jag är fortfarande trött och har huvudvärk. Målade naglarna förut för att sysselsätta mig själv. Men det är avskrapat nu eftersom jag är så rastlös. Får väl lägga på ett nytt lager sen igen. Tv:n står på med "Just shoot me" på 6:an. Finns inget bättre att titta på just nu. Det är en tråkig dag. Och snön verkar aldrig försvinna. Det ska bli vår nu, så att man kan känna att sommaren är snart här. Men det verkar ju aldrig hända. Nej, nu ska jag ta tag i livet och göra lite nytta. Skriver kanske senare igen.

Bild på mig i studion.

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test