För vi ska ta studenten...

2009-02-19|16:14:06
...fy fan vad vi är bra!

Vaknade imorse av att alarmet på mobilen ringde. Jag drömde inatt att våran klass tog studenten. Det var helt jävla underbart, men när jag vaknade kom jag på.. Fan det är flera veckor kvar. Suck. Tittade mig omkring, men såg inte tobbe någonstans. Han var borta:S Jag gick upp för att kolla om han hade gått in till sin mammas hus för att kolla på tv igår kväll, för att inte väcka mig. Han vet ju vilket jävla odjur jag blir om han väcker mig, oj. haha. Där låg han ialla fall på soffan och sov som en stock, med Discovery på tv:n. Jag sparkade till han lite lätt på benen och han kollade snabbt till på mig. Med en sur min i mitt ansikte frågade han vad det var med mig. Konstigt att jag blir sur när man vaknar upp och sin pojkvän inte ligger bredvid sig, när han borde göra det. Jag trodde nästan först att något hade hänt. Jaja, det hade det ju inte gjort som tur var. Men ialla fall, Tobbe gjorde sig iordning och gick upp för att hämta bilen. Jag körde han sedan till skolan. Jag gick dock inte, för jag kände mig inget vidare. När jag hade kört han, hade Ulle kommit upp. Hon frågade då om jag kunde ta Virus på en promenad runt kvarteret. Och självklart ställer jag upp. Det blev en snabb tur, för frös gjorde jag som fan. När jag kom tillbaka gick jag och la mig igen för att bli ordentligt utvilad.

Vaknade några timmar senare, gick in för att äta frulle. Men tyvärr, det blev bara 2 rostade bröd med skinka. För smöret var ju så klart slut. Men hittade tomat sen som jag tog på mina andra två mackor tillsammans med skinka. Lite mer smak blev det ju iallafall. Sen efter en stund kom tobbe hem från skolan. Då tyckte jag att vi kunde ta en tripp hem till mig. Så nu sitter vi här med varsin bärbar dator i knät och är allmänt osociala mot varandra. Haha. Det blir övernattning här ute i boschen också. Myyysigt, kanske badbadkar senare, vem vet. Mysigt blir det nog vilket fall. Skriver kanske mera senare.

Virus med tobbes student mössa, sööt!


puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test