Den vackraste stunden i livet var den när du kom...

2009-02-19|21:37:19
och allt var förbjudet.

Dagen har nu blåst förbi och det är nu kväll. Det är snart dags för att krypa ner i min smala säng tillsammans med tobias. Det är knappt att man kan röra sig, men vi kommer ialla fall plats båda två. Det jobbiga är när Tobbe får för sig att vi ska ha någon av våra katter i sängen. Då får man INTE plats. Det är mysigt en stund, men sen måste man slänga ut dom. Man kan ju fan inte sova när det ligger flera stycken i sängen och trängs:P Men så klart, allt för dig min älskade! ;) Dagen har bestått utav sova, äta, gå ut med virus, dator, blogg & godis. Innan mamma kom hem satt jag och tobbe med varsin dator och bara drömde oss bort om all mat i världen. Sen när mamma kom hem lagade hon en god middag till oss, och medans maten höll på att lagas, satt vi och kollade i kokböcker efter några goda recept. Vi pratade även om vad mamma och min bror Christian ska ha för mat på deras 75-års kalas. Vi blev så hungriga så det vattnades i munnen på oss. Då verkade allting gott. Konstigt, men så sant så. Nu ska jag ut med Virus och tobbe. Sov så gott så hörs vi imorgon. Godnatt.

puss & kram
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test